piątek, 31 maja 2013

Wstęp...

Tytuł: "After" (link do oryginału)
Autorka: Anna imaginator1D 
Zgoda na tłumaczenie: jest :)
Ostrzeżenie: Występują przekleństwa oraz sceny erotyczne. Czytacie na własną odpowiedzialność.
Opis: Tessa Young jest 18-letnią studentką ze zwykłym życiem, doskonałymi stopniami i uroczym chłopakiem. Zawsze wszystko planuje z wyprzedzeniem, aż do momentu, kiedy poznaje chamskiego chłopaka o imieniu Harry, z mnóstwem tatuaży i piercingów, który niszczy jej dotychczasowe plany.


________________________________________________________________

Notka od tłumacza: Witam. Może zacznę od tego, że jestem cholernie podekscytowana, że będę mogła tłumaczyć dla Was to opowiadanie. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu tak samo jak mi. Powiem szczerze, że jestem w nim zakochana. Harry jako punk ughh, czego chcieć więcej? :). Obiecuję Wam, że będzie dużo akcji. Fabuła - rewelacja, dodam, że w pewnym momencie płakałam jak głupia, no, ale nevermind, taka już moja natura. Plus, jestem prze szczęśliwa, że Sarcia zaoferowała mi pomoc przy tym wszystkim. A więc... enjoy! - A.
Notka od bety: Jak na fankę Punk Direction to skusiłam się na to opowiadanie z bardzo wielkim trudem. Sama się sobie dziwię, ale wciągnęło mnie całkowicie i bez ostrzeżenia. Jestem nim oczarowana do reszty! Nie będę się rozpisywać i dodam tylko, że jestem kure*sko szczęśliwa, iż Angel podjęła się tłumaczenia :) - S.

+ Pozwoliłam sobie zmienić czas w opowiadaniu na przeszły. W oryginale jest teraźniejszy, co wydało mi się trochę dziwne i gorzej by się czytało. - A.

Tłumaczenie: Angel @bradeohally
Beta: Sarix @crashcendo

4 komentarze:

  1. woop woop
    Czekam na pierwszy rozdział :)
    xoxo, @yooungfoorever aka Fan Namber Łan

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie moge sie doczekac. Takze uwielbiam Punk Direction :D

    OdpowiedzUsuń
  3. będę czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezu, chcę już 1 rozdział! *__*

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy